LG HLS34S zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG HLS34S zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

aklasse 20-03-2011
Geschreven voor: LG HLS34S zwart

Zeer mooie soundbar met aan voorzijde een usb en mp3 ingang aan achterzijde hdmi ingangen.
Draadloze subwoofer ideaal en ook mooi vormgegeven.
Deze bar gekocht omdat het geluid van mijn led tv niet mooi is,deze set geeft een mooi vol geluid en is een perfecte aanvullling op mijn tv gebruik hem altijd er zitten ook diverse standen op bv bij studio sport de geluidsstand sports.
Ben er blij mee en de prijs valt mee.

Robertjan28 26-11-2010
Geschreven voor: LG HLS34S zwart

Dit is geziene de aanschafprijs een zeer degelijk apparaat. Oké het is geen bose, maar goed dat verwacht je dan ook niet. Naast dat hij zeer eenvoudig aan te sluiten. (HDMI, optisch, coaxiaal) ziet het er ook erg fraai uit als hij onder een lcd scherm hangt. Het. Klopt dat de subwoofer af en toe het geluid overstuurt, dit los je echter simpel op door de juiste sound mode te selecteren. Ik zou iedereen die het budget heeft voor een systeem als deze hem zeker aanraden!

Anoniem 08-07-2010
Geschreven voor: LG HLS34S zwart

2 dagen uitgeprobeerd icm mijn Panasonic plasma TV en weer teruggestuurd.Mooie set qua vormgeving en afwerking. Geluid alleen via optische kabel. HDMI nada. Subwoofer te nadrukkelijk aanwezig en niet te regelen. Nagenoeg geen surround effect. "Lichtkrant" display opvallend zichtbaar.